Bijušais "Makdonalds" darbinieks par darba aizkulisēm
Darbiniekiem jāapēd pārpalikumi pēc restorāna slēgšanas
Svaigi gatavoti vistas nageti, kuri netīšām pagatavoti piecas minūtes pirms slēgšanas garšo vēl labāk pēc 10 stundu maiņas.
Nepieklājīgi klienti saņem atmaksu
Papildus ledus Jūsu kolā? Saspiests burgeris pirms iepakošanas? Tikai puse no pasūtītajiem fri kartupeļiem? Kaut kas no Jūsu pasūtījuma trūkst? Šie ir galvenie veidi kā uzņēmuma darbinieki atmaksā nepieklājīgiem klientiem.
Dažreiz Jūsu vaniļas piena kokteilim nebūs garšas
Arī darbinieki ir tikai cilvēki, kuri var aizmirst piepildīt sīrupa trauku un atstāt Jūs bez piedevas kokteilim.
Slepenā ēdienkarte
"Makdonalds" darbinieki izveidojuši īpašu pieeju papildus sieram vai citām piedevām burgeros pēc saviem ieskatiem, ko sauc par savu ēdienkarti.
Ja esat pieklājīgs un jauks klients, mēs Jūs atalgosim
Pieklājīgajiem klientiem darbinieki dod papildus piedevas un citus labumus, kuri nav iekļauti piedāvājumā.
Ābolu pīrāgu trūkums
Ābolu pīrāgs ir produkts, kura pagatavošana aizņem kaudzi laika un nevienam darbiniekam tam nav laika, tāpēc, ja saņemat atbildi, ka pīrāgs beidzies, tad tie ir meli.
Krikets ar veciem vistas nagetiem
Kad vistas nageti ir sasnieguši tādu vecuma stadiju, ka tie ir tik cieti, ka vienīgais, kas atliek ir tos izmest, darbinieki tos izmanto kriketam. Nekas netiek izniekots.
Informācijas avots: http://www.cosmopolitan.com/uk/worklife/a9966967/mcdonalds-staff-confessions-never-admit/
Uz sarakstu