Banner 980x90

A/S "Tukuma Piens" uzsāk sadarbību ar Latvijas Universitāti

Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultāte sadarbībā ar piena pārstrādātāju A/S "Tukuma Piens" realizē unikālu projektu, dodot iespēju trešā kursa studentiem pierādīt sevi reālā darbā, izstrādājot jaunu produktu uzņēmumam un izplānojot tā virzību tirgū, pilsētas informācijas portālu Tukums24.lv informēja "Rū Komunikācijas" projektu direktore Rūta Grikmane.

Sadarbības projekta mērķis ir aicināt studentus būt inovatīviem, asprātīgiem un pārdrošiem, piedāvājot īstam uzņēmam savas idejas, lai, iespējams, jau drīzumā jauno, sevis veidoto produktu ieraudzītu veikalu plauktos.

Projekta ietvaros studentiem jāveic kvalitatīva mērķauditorijas, piena tirgus un produktu izpēte, jāizstrādā ideja unikālam piena produktam un tā iepakojuma dizainam. Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes dekāne Inta Brikše pauž: "Projekts ir izaicinājums un ieguvums abām pusēm. Uzņēmumam - aicināt topošos profesionāļus pētīt tirgu un radīt jaunas, tirgū konkurētspējīgas idejas. Studentiem - iespēja praktiski apliecināt savas analīzes spējas un radošumu reālā tirgus situācijā."

Kopā pieteikušies divdesmit četri studenti, kuri sadalījušies grupās no diviem līdz četriem cilvēkiem. Konsultējoties ar Sociālo zinātņu fakultātes pasniedzējiem, studentiem projekts jāizstrādā patstāvīgi, tādējādi ļaujot izmantot apgūtās zināšanas praksē.

Darbu vērtēšana notiks divās kārtās: sākotnēji projektus novērtēs Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes mācībspēki un mārketinga profesionāļi. Otrajā kārtā spilgtāko ideju autoriem būs iespēja savu darbu prezentēt A/S "Tukuma Piens" pārstāvjiem un speciāli izveidotai žūrijai, to skaitā mediju un sabiedrisko attiecību ekspertiem. Uzvarētājs saņems arī balvu.

Arī līdz šim Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultāte nodrošinājusi studentiem praktisku zināšanu apguvi un nozares iepazīšanu, sadarbojoties ar Latvijas zīmoliem un uzņēmumiem, tomēr šis projekts ir unikāls ar izpausmes un sevis apliecināšanas iespējām, ko tas piedāvā topošajiem profesionāļiem. "Ar nepacietību gaidām prezentācijas, jo studentu radošās un drosmīgās idejas noteikti parādīs jaunu skatījumu uz produktiem. Veiksmīgas sadarbības rezultātā, iespējams līdzīga veida projektus realizēt regulāri," piebilst A/S "Tukuma Piens" mārketinga direktors Armands Artihovičš.

Latvijas Universitātes Sociālo Zinātņu fakultātē mācās vairāk nekā 1300 studentu. Projektā iesaistījušies Komunikācijas nodaļas 3. kursa studenti, kuri apgūst reklāmu, korporatīvo komunikāciju un mārketingu.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)