Vairāki VID pakalpojumi pieejami arī vienotajā klientu centrā Tukumā

Tajā iedzīvotājiem vienuviet ir pieejami vairāku valsts iestāžu - Valsts zemes dienesta, Veselības inspekcijas, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Uzņēmuma reģistra un arī VID - sniegtie pakalpojumi.
Centrā Tukumā VID darbinieks nodokļu maksātājiem sniedz šādus VID pakalpojumus: gada ienākumu deklarācijas pieņemšana gan papīra formātā, gan palīdzība, iesniedzot to elektroniski, iesniegumu pieņemšana par elektroniskajām algas nodokļu grāmatiņām, iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšana/anulēšana, kā arī vienotajos klientu apkalpošanas centros darbinieks sniedz atbalstu un palīdzību darbam ar VID elektroniskās deklarēšanas sistēmu (EDS), informējot un apmācot klientus VID e-pakalpojumu izmantošanā.
Tukuma fiziskajām personām tiek nodrošināta arī nodokļu maksātāju reģistrācija un dažāda veida iesniegumu pieņemšana.
Lai iesniegtu gada ienākumu deklarāciju elektroniski, uz konsultāciju līdzi noteikti jāņem pase vai Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes izsniegtā personas apliecība, internetbankas lietotājvārds, internetbankas kodu karte vai kodu kalkulators, parole un attaisnojuma dokumenti (čeki, kvītis utt.). Ja persona nav internetbankas lietotājs, vienotajos klientu apkalpošanas centros ir iespēja iegūt lietotāja vārdu un paroli, ar kuru varēs pieslēgties EDS sistēmai un izmantot visus tajā pieejamos VID e-pakalpojumus.
Valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centru projekts tiek īstenots ar mērķi kvalitatīvāk sniegt iedzīvotājiem valsts pārvaldes pakalpojumus, kļūt iedzīvotājiem draudzīgākiem un taupīt valsts un iedzīvotāju naudu.