"Tukuma piena" apgrozījums sasniedz teju 25 miljonus latu

Produkcijas realizācijas apjoms pērn sasniedza 41 752 tonnas gadā. Vadība skaidro – tas pierāda, ka Latvijas iedzīvotāji arvien vairāk ir iecienījuši uzņēmuma produktus.
Ražošanā pērn ieviesti vairāki jauni produkti zem "Baltais" zīmola – ērtā pudelītē ar 290 gramu tilpumu tiek pildīti jogurti. Ieviests arī jauns zīmols "Latvijas standarts", kurā ietilpst piens, kefīrs, krējums, saldais krējums, sviests un biezpiens. Tika izveidota ekoloģisko produktu līnija, kurā pašreiz ir ekoloģiskie jogurti. "Tukuma" zīmols tika papildināts ar 12%, 20% un 25% krējumu plēves iepakojumā.
Sevišķu patērētāju un speciālistu atzinumu izpelnījās trīs produkti:
* "Exporta" sviests ar tauku saturu 82% ieguva "Gada preces 2011" titulu;
* "Baltais biezpiena sieriņš vaniļas" ieguva "Gada preces 2011" titulu;
* EKO iepakojums ieguva 3.vietu Latvijas iepakojumu asociācijas iepakojumu konkursā.
Uzņēmuma peļņu vadība iesaka novirzīt turpmākai attīstībai. Vadības ziņojumā teikts, ka 2011.gadā "Tukuma piena" darbību būtiski ietekmēja ražošanas izmaksu cenu kāpums. Uzņēmums sadarbojas ar vairāk nekā 230 piena piegādātājiem, galvenokārt iepērkot pienu Kurzemē un Zemgalē.
Pagājušajā gadā pieaudzis arī uzņēmumā nodarbināto skaits – 2010.gadā "Tukuma pienā" bija 219 darbinieki, savukārt pērn – 225.
2012.gadā "Tukuma piena" mērķis ir nostiprināt līdera pozīcijas stratēģiskajos segmentos un attīstīt ekoloģisko produktu grupu ražošanu. Plānots darbs pie sortimenta optimizācijas un izejvielas kvalitātes nostiprināšanas. Uzņēmums apņēmies aktīvi strādāt eksporta tirgos Eiropas Savienības dalībvalstīs un Krievijā. Plānots arī ieguldīt resursus savu darbinieku profesionālajā attīstībā, investēt ražošanas modernizācijā un paplašināšanā, lai nodrošinātu uzņēmuma konkurētspēju.
Pēc Firmas.lv datiem, "Tukuma piens" 2010.gadā strādāja ar 20 767 882 latu apgrozījumu un guva 23 234 latu peļņu.
"Tukuma piens" ir akciju sabiedrība, tādēļ uzņēmumam nav jāsniedz ziņas par īpašniekiem.