"Pure Chocolate" pērn dubultojis saražoto trifeļu skaitu

Viņš arī norādīja, ka nolūkā veicināt produkcijas atpazīstamību vietējā un eksporta tirgū "Pure Chocolate" šogad ir mainījis uzņēmuma logo un produkcijas dizainu.
"Patērētāju ieguvums būs labi pamanāms un nolasāms produkta ražotāja zīmols, kā arī vienota vizuālā stilistika visām produktu grupām. Jaunā logotipa vizuālais izskats balstīts uz apli kā vienu no izplatītākajām un atpazīstamākajām formām dabā, ar riņķa līnijām simbolizējot un akcentējot tādas pamatvērtības kā attīstību un esību kustībā, kas tieši sasaucas uz uzņēmuma darbības pamatvērtībām. Jaunajā logotipā arī vairāk akcentēta uzņēmuma ģeogrāfiskā atrašanās vieta - Pūre, kur, izmantojot beļģu šokolādi, radām konfektes ar pildījumiem un dekoriem," norādīja Žimants.
Viņš arī sacīja, ka produktus ar jaunajiem dizaina risinājumiem ir plānots pakāpeniski ieviest tirgū 2013.gada pirmajā pusē.
Saskaņā ar Žimanta teikto, pērn 60% saražotās produkcijas realizēta Latvijā, bet 40% - eksporta tirgos.
Patlaban "Pure Chocolate" produkciju eksportē uz 17 valstīm, tajā skaitā Krieviju, Skandināviju, Austrāliju un Japānu. Šī gada eksporta mērķos ietilpst jaunu tirgu apgūšana, tostarp iecerēts uzsākt eksportu uz tādām lielvalstīm kā Polija un Vācija.