"Latvenergo": elektroenerģijas rādījumus nodevuši jau 70% klientu

Jāatzīmē, ka iespēja nodot skaitītāja rādījumu ir pagarināta līdz 15.februārim.
Vējiņa norāda, ka visērtāk to izdarīt klientu pašapkalpošanās portālā "www.e-latvenergo.lv", sūtot SMS īsziņu vai arī izmantojot Latvenergo mobilo aplikāciju. Rēķins tiks izrakstīts par iepriekšējā mēnesī patērētajām kilovatstundām, un to klients saņems pa e-pastu, pastu vai SMS veidā uz tālruņa numuru.
Savukārt tiem klientiem, kuri izvēlējās "Elektrum Universālais" vai citu produktu ar Izlīdzinātā maksājuma norēķinu metodi, skaitītāja rādījumi nav jānodod - ir jāizmanto Latvenergo sūtītā informācija, kurā bija kartīte ar ikmēneša izlīdzinātā maksājuma summu. AS "Latvenergo" atkārtoti februārī nosūtīs klientiem uz e-pastiem vai SMS aprēķināto Izlīdzinātā Maksājuma summu.
"Šobrīd notiek ļoti aktīva AS "Latvenergo" komunikācija ar klientiem - janvārī esam apkalpojuši 160 000 telefona zvanus, nosūtījuši informāciju par turpmāko norēķinu kārtību 150 000 klientiem. Janvārī arī esam nosūtījuši informāciju 65 000 aizsargāto lietotāju, tajā skaitā - 16 tūkstošiem daudzbērnu ģimeņu par norēķinu kārtību," norāda Vējiņa.
Pilseta24.lv jau vēstīja, ka lielu daļu "Latvenergo" klientu samulsinājusi jaunā elektrības rēķinu apmaksas sistēma.