Banner 980x90

Kandavas Kartodroms var atsākt darbu

Foto: Facebook.com/ Kandavas Kartodroms
Foto: Facebook.com/ Kandavas Kartodroms
Papildināta visa ziņa

Kandavas kartinga trase vismaz uz laiku atsāks savu darbu, aģentūrai LETA apliecināja SIA "Kartodroms" pārstāvis Ģirts Ļaudaks.

Viņš skaidro, ka jūlijā tiesa lems par to, vai Kandavas domes 2015.gada 22.decembra lēmums par trases darbības atjaunošanu ir likumīgs, jo lēmums tiesā ir apstrīdēts.

"Taču katra diena, ko trase sezonā nestrādā, ir zaudējumi. Tāpēc Administratīvajai rajona tiesai Rīgā lūdzām pagaidu noregulējumu. Tiesa ļāvusi mums strādāt līdz brīdim, kad tiks pieņemts galīgais lēmums, jo pastāv iespēja, ka tiesas process tiks apzināti vilcināts," pauž Ļaudaks.

Viņš skaidro, ka tiks vērtēts, vai trase atbilst jaunajiem Ministru kabineta (MK) noteikumiem. "Vērtēsim trokšņu līmeni. Esam kontaktējušies ar vietējiem iedzīvotājiem, viņi saka, ka viņiem trase netraucē, tāpēc vēršanās pret domes lēmumu un pret mums dažādās instancēs ir ļaunprātība," atzīst trases pārstāvis.

Viņš ir pārliecināts, ka pirms tam trases slēgšana notika nekorekti, jo atļautā trokšņa līmeņa pārsniegšana fiksēta sacensību laikā, nevis ikdienas darba laikā. "Tad sanāk, ka Latvijā nevar rīkot koncertus, jo tie arī pārsniedz atļauto trokšņa līmeni. Jelgavā kartingu sacensības notiek uz ielas un nevienam netraucē, bet te rodas absurda situācija - sacensības nevar notikt pat sporta bāzē," saka Ļaudaks.

Viņš stāsta, ka pašlaik plānots veikt trases uzkopšanas darbus, kā arī citus darba atjaunošanas pasākumus. Paredzēts, ka kartodroms atsāks darbu nedēļas vai divu laikā ar sportistu treniņiem.

Iepriekš jau ziņots, ka 2014.gada 27.jūnijā Kandavas novada dome apturēja SIA "Braukšanas mācību centrs" piederošās kartingu trases, kas atrodas Jelgavas ielā 16, Kandavā, darbību un aizliedza kartingu trasi ekspluatēt. Visas sacensības un pasākumi 2014.gadā tika atcelti.

Pagājušā gada nogalē domes deputāti atbalstīja lēmumu par trases darbības atsākšanu, taču kāda privātpersona domes lēmumu pārsūdzēja tiesā.

LETA jau vēstīja, ka 2015.gada 22.septembrī Ministru kabinets atbalstīja grozījumus trokšņa novērtēšanas un pārvaldības kārtībā, nosakot trokšņa robežlielumus auto un moto trasēm, kas atrodas apdzīvotās vietās.

Saskaņā ar noteikumiem mototrasei, kas atrodas individuālo dzīvojamo māju un daudzstāvu dzīvojamo māju teritorijā, trokšņa robežlielums būs no 65 līdz 75 decibeliem. Piemēram, ja trasē notiek līdz pieciem sporta treniņiem nedēļā darba dienās no 9 līdz 20 un sestdienās no 9 līdz 18, drīkstēs pieļaut 65 decibelu troksni. Ja trasē paredzēts līdz 16 sacensību dienām gadā, tad maksimālais decibelu skaits drīkstēs būt 75. Ja gadā sacensību dienu skaits ir virs 16 un tās notiek sestdienās un svētdienās, pieļaujamais robežlielums būs 70 decibeli.

Atšķirīgi trokšņa robežlielumi ir trasēm, kas atrodas jauktā centra un publiskās apbūves teritorijās. Tur trokšņa robežlielums atkarībā no treniņu, sacensību dienu skaita un norises laika būs noteikts no 70 līdz 80 decibeliem.

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija noteikumos paredzējusi, ka auto un motosporta bāzu īpašniekiem vai valdītājiem būs pienākums trasi aprīkot ar trokšņa monitoringa iekārtu, kā arī trases mājaslapā būs jāievieto sacensību grafiks un pašvaldība par to jāinformē.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)