Banner 980x90

Ceļu būves firmai "Strabag" iecelti jauni prokūristi

Kopš pirmdienas, 22.oktobra, par viena no Latvijā lielākajiem ceļu būves uzņēmumiem SIA "Strabag" (iepriekš pazīstams kā SIA Šlokenbeka") prokūristiem kļuvušas trīs personas – Vaiva Ropāja, Kārlis Balgalvs un Roberto Grau, vēsta Firmas.lv pieejamais uzņēmuma amatpersonu saraksts.

Reizē ar prokūristu iecelšanu notikušas izmaiņas arī uzņēmuma valdē – par valdes locekli kļuvis Vācijas Federatīvās Republikas pilsonis Wilhelm Karsten Richter. Valdes priekšsēdētājs joprojām ir Māris Paiders.

Komerclikumā noteikts, ka prokūra ir komercpilnvara, kas piešķir prokūristam tiesības komersanta vārdā slēgt darījumus un veikt citas ar jebkuru komercdarbību saistītas tiesiskās darbības, ieskaitot visas procesuālās darbības tiesvedības gaitā. Ar īpašu atļauju prokūrists var arī atsavināt, ieķīlāt vai apgrūtināt ar lietu tiesībām nekustamo īpašumu.

Līdz šī gada sākumam uzņēmums bija pazīstams ar tā veco nosaukumu SIA "Šlokenbeka", taču kopš šī gada janvāra par uzņēmuma lielāko kapitāla daļu turētāju kļuva Ķelnē, Vācijā reģistrētais ceļu būves uzņēmums "Strabag AG", kuram pieder vairāk nekā 82% uzņēmuma daļu. Attiecīgi ar janvāri "Šlokenbeka" mainīja savu nosaukumu uz "Strabag", kļūstot par vācu uzņēmuma filiāli Latvijā. Otrs lielākais līdzīpašnieks ar nedaudz vairāk kā 5% kapitāla daļu ir valdes priekšsēdētājs Māris Paiders, trešā lielākā līdzīpašniece ar 3,5% daļu – Iveta Sārta.

"Strabag" ir viens no lielākajiem šāda veida uzņēmumiem Latvijā. Informācija uzņēmuma mājas lapa vēsta, ka pērn ekspluatācijā nodoti 47 objekti un rekonstruēti 50 kilometri valsts autoceļu seguma.

2011.pārskata gadā ievērojami audzis "Strabag" apgrozījums, sasniedzot gandrīz 19 miljonus latu. Kaut tas ir 3,5 reizes vairāk nekā 2010.gadā, kad uzņēmuma apgrozījums bija 5,2 miljoni, pērnais gads noslēgts ar 12,6 tūkstošus latu lieliem zaudējumiem, vēsta Firmas.lv pieejamais uzņēmuma peļņas un zaudējumu aprēķins. Uzņēmuma vadība to skaidro ar ļoti straujo cenu pieaugumu bitumenam. Uzņēmuma vadības ziņojumā minēta Latvijas nespēja reaģēt uz pasaules tirgus svārstībām gana ātri. Darbu apjoma pieaugums bija saistīts ar lielo asfaltu darbu īpatsvaru un izsolēm, kuras notikušas 2010.gadā, tāpēc cenu pieauguma starpību uzņēmumam vajadzēja segt ar pašu līdzekļiem. Pērnā gada zaudējumus uzņēmums plāno segt ar šī gada peļņu.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)