Tukuma novada Dzimtsarakstu nodaļai vēlas īrēt 260 kvadrātmetrus plašas telpas
Pašvaldība noteikusi, ka telpām jāatrodas ēkas pirmajā stāvā, ērti piebraucamā vietā Tukuma centrālajā daļā, ne tālāk kā 300 metru rādiusā ap Tukuma novada domes centrālās administrācijas ēku. Tuvākajai sabiedriskā transporta pieturai jāatrodas ne tālāk kā 100 metru attālumā, tāpat ir jābūt brīvi pieejamam automašīnu stāvlaukumam. Dzimtsarakstu nodaļai piedāvātajām telpām jābūt pieejamām personām ar kustību traucējumiem un māmiņām ar bērnu ratiņiem.
Dzimtsarakstu nodaļai nepieciešama laulību ceremoniju zāle ar labu akustiku, muzikanta telpa, viesu uzgaidāmā, jaunlaulāto telpa, labierīcības gan jaunlaulātajiem, gan viesiem, darba kabinets nodaļas vadītājai, kā arī darba kabinets vēl diviem darbiniekiem. Tāpat ēkā jāatrodas telpai arhīva dokumentu glabāšanai, virtuvei, garderobei, pārģērbšanās telpai un atpūtas telpai personālam, kā arī apmeklētāju uzgaidāmajai telpai.
Plānots, ka telpas pašvaldība nomās 12 gadus, sākot ar 2.oktobri.
Telpu nomu piedāvājumus pašvaldībā iespējams iesniegt līdz 29.septembrim.
Jau vēstīts, ka Tukuma novada dome lēmusi izsludināt nedzīvojamo telpu nomas piedāvājumu atlasi Dzimtsarakstu nodaļas funkciju nodrošināšanai, jo pašvaldības rīcībā nav piemērotu telpu, kurās būtu iespējams izvietot Dzimtsarakstu nodaļu.
Pašlaik Tukuma novada Dzimtsarakstu nodaļa izvietota telpās, kas tiek nomātas no SIA "Amatnieks", kas izmaksā 5,89 eiro par kvadrātmetru, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, jeb 1450 eiro mēnesī. Nomas līguma termiņš beidzies maija sākumā, taču pašvaldība noslēgusi vienošanos par līguma termiņa pagarināšanu līdz jaunu telpu atrašanai.
Uz sarakstu