Riepu garāža – ērts risinājums

Pieļaujams, ka ne vienam vien autobraucējam, kas katru sezonu nepērk jaunas riepas, nenoliedzami radīsies jautājums – kur uzglabāt riepas līdz jaunajai ziemas vai vasaras sezonai, vēl jo vairāk tāpēc, ka servisu speciālisti iesaka katram riepu komplektam savus diskus? Šī noteikuma izpildei vajadzīgs daudz vietas, pietiekami plašas telpas, diemžēl daudziem autobraucējiem tā ir liela problēma. 

Tiem, kuri izvēlas braukt ar kārtīgi lietotām riepām, protams, problēmu mazāk  pa ziemas vai vasaras sezonu ar tām nobraukts tik ļoti, ka riepas derīgas tikai atkritumu papildināšanai. Kādam gan tās krājas personiskā šķūnītī, kāds meklē variantu, kur tās var nodot bez maksas. Taču jauno riepu īpašnieki nezina, vai būs izdarījuši gudru un pārdomātu izvēli, ja vēlēsies tās uzglabāt dzīvojamās telpās vai uz lodžijas. Protams, visideālākais variants, ja esat garāžas īpašnieks.

Vasaras un ziemas riepu pareiza uzglabāšana ir arī viens no faktoriem, kas paildzina riepu mūžu. Ja nebūs vajadzīgās temperatūras, iespējama riepu deformācija, un tas var notikt  gan pārāk augstas, gan pārāk zemas temperatūras dēļ. Taču, ja jums šķiet, ka saglabāt riepas nākamajai sezonai ir bezcerīgs gadījums, tad varam jūs nomierināt: ir izeja! Un piedevām vēl par ļoti demokrātisku cenu un simtprocentīgu drošību. Šo vienreizējo un ērto iespēju  nodot riepas glabāšanā servisa riepu garāžā  piedāvā par klientu ērtībām allaž domājošais "MMK riepu serviss".

Gan pirms riepu pieņemšanas, gan pēc to izsniegšanas riepu garāžas speciālisti veic visas nepieciešamās pārbaudes, un klients var būt pārliecināts, ka jebkurā sezonā brauc ar derīgām un drošām riepām. Riepu garāža ir pieejama jebkuram klientam par demokrātisku cenu. Riepas uzglabāšana tajā patiešām nemaksā dārgi!

Varat būt pilnīgi pārliecināt  uzticoties riepu garāžas pakalpojumiem, jūs nepiedzīvosit vilšanos.
Lai riepas varētu lietot ne vienu vien sezonu, tām vērība jāvelta arī tad, kad tās ir pieskrūvētas mašīnai. Tātad nevajadzētu aizmirst par šādiem ik pa laikam veicamiem darbiņiem:
• regulāri jāpārbauda riepu spiediens,
• jānovērtē disku nolietojums,
• jāapseko protektora nolietojums.

Ir vēl viena nianse, ko daudzi autovadītāji vai nu nezina, vai aizmirsuši, proti, ik pa laikam riepas jāmaina vietām  aizmugurējās priekšā un priekšējās aizmugurē. Šī procedūra jādara tāpēc, ka riepu nodilums ir nevienmērīgs. Aizmugurējām riepām ir mazāka slodze nekā priekšējām. To vajadzētu veikt pēc nepilniem 10 tūkstošiem nobrauktu kilometru.