VARAM parlamentārais sekretārs Tukumā uzsver Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru nozīmību reģionos
VPVKAC izveide ir mērķtiecīgs VARAM politikas rezultāts. "VARAM ciešā sadarbība ar pašvaldībām ir nodrošinājusi, ka publiskie pakalpojumi ir kļuvuši pieejamāki ikvienam Latvijas iedzīvotājam un uzņēmējam. Vislielākie ieguvēju no šādu centru izveides Latvijā ir novadu iedzīvotāji, kuri nepieciešamos pakalpojumus saņem ātrāk, ērtāk un izdevīgāk! Mūsu kopējais uzdevums ir radīt ikvienam iespējas jautājumus risināt tuvāk mājām," uzsver Jānis Eglīts.
Pašlaik kopējais pakalpojumu vadības sistēmā reģistrētais pakalpojumu skaits ir 25,5 tūkst. No tiem saņemti 16,65 tūkst. pieteikumi VSAA pakalpojumiem, 2,5 tūkst. - pieteikumi VID pakalpojumiem un sniegtas 6,3 tūkst. konsultācijas. Turklāt šis pakalpojumu skaits pakāpeniski pieaug.
Tikšanās laikā tika analizēts līdz šim paveiktais, kā arī diskutēts par turpmāko rīcību VPVKAC darbības uzlabošanai un pilnveidošanai.
Tāpat tika atzīmēts, ka tieši Tukuma novada pašvaldībā atklāja pirmo reģionālās nozīmes attīstības centru, kurā pieņem pieteikumus gan valsts pakalpojumiem, gan pašvaldību pakalpojumiem vienuviet.